Nekad Paykan | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ImporteN

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097751732/

Ditt Hex-ID: 110000143cca8b4

Vad är din discord tagg? Paykan#1860

Vem var det som bannade dig? Melle

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag körde extremt snabbt förbi polisstationen vilket är suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det är suntförnuft och typ lite copbait att man kör extremt snabbt förbi en polisstation för att man kan få polisens uppmärksamhet vilket inte alls är realistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde lite snabbt runt stan sedan körde jag förbi polisstaion en med en hög hastighet, det var mitt fel. Det är suntförnuft och det skulle aldrig hända irl. Jag var bara lite dum i huvudet. Det kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt. Det var korrekt föra att jag körde extremt snabbt förbi polisstationen vilket kan locka poliserna till ig vilket inte alls är realistiskt. irl så skulle ingen köra förbi polisstationen i en sån hög hastighet för man hade fått poliserna efter sig och man hade råkat illa ut. Det är suntförnuft. Jag lovar det kommer aldrig hända ifen. jag vill direkt tillbaka in och rpa och hålla koll på min körning. Jag körde runt 200 vilket inte är realistiskt alls. Snälla släpp in mig igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg de bansen. Alla är jätte gamla. Jag kommer bara ihåg att jag var ny till servern och var en lallare som inte kunde bete mig. Till exempel så gick jag runt och slogs och jag lallade genom att sno bilar på allmän plats och jag kunde inte reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde kört lagligt förbi polisstationen för att hindra mig själv från att bli bannad samt från att polisen ska efter mig vilket är copbait. Jag kunde kört i en låg hastighet runt 80 km/h och inte klippt några röd ljus. DET kommer ALDRIG hända igen. Jag vill verkligen in. Irl så skulle det där inte ske för att folk kör lagligt, jag förstår verkligen varför jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte köra som en idiot vilket kan få polisens uppmärksamhet och jag kan bli tagen. Irl skulle det aldrig ske. jag har värkligen lärt mig av min ban. Näär ni släpper in mig i servern igen så kommer jag att köra lagligt och bra och jag kommer hålla koll. Ångrar mig verkligen. Ni kan lita på mig, det kommer aldrig hända igen. Jag vill in och rpa nu. Jag ber om ursäkt för det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du som medlem som spelat länge på servern och ex.staff borde veta bättre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka