Nekad Paykan | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paykan

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Arsam

Vad heter du på discord? Paykan#1860

Ange ditt födelsedatum 6 November 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 13:00 - 02:00
Tisdag 13:00 - 02:00
Onsdag 14:00 - 01:00
Torsdag 13:00 - 02:00
Fredag 13:00 - 02:00
Lördag 14:00 - 01:00
Söndag 13:00 - 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år OBS denna asnökan är kopierad från mitt förra konto ImporteN

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 på detta konto. Jag hade ett gammlt konto fast jag har inte blivit bannad på den över 6 månader. OBS Denna ansökan är kopierad från mitt förra konto ImporteN

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en spelare som ska kunna representera Unive på ett bra sätt och ska kunna ta ansvar över sina perms. En servervakt ska kunna banna folk som inte håller sig till reglerna och sedan skicka ut det i förlängning på bans. En servervakt har mycket ansvar. Servervakt är inget alla kan bli och det krävs mycket kompetens för att vara servervakt. Permisen som servevakter har ska inte abusas. En servervakt ska kunna våga använda sina perms. En servervakt ska våga dva bilar som star i vägen och stör andras rp. En bil ska inte stå mitt på motorvägen utan en ägare eller utan någon som vill laga den. En servervakt ska också vara självsäker på vad den gör. Servervakter ska kunna reviva på ett bra sätt, som till exempel ifall man dör av missklick i ett scenario så ska man reviva. Men man ska aldrig reviva på missklicks annars, bara ifall missklicken avgör något stort. Servervakter ska aldrig reviva en person pga daync för man ska rpa på det. En servervakt ska se till så att allt som står ivägen och stör och påverkar ens rp på dåligt sätt ska bort.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Servervakt är lämpligt för mig för jag vet hur man tar ansvar och hur man använder sina perms på ett bra sätt. Jag vågar banna folk som har gjort både med flit eller utan. Såklart så kommer jag också skicka ut i förlängning på bans ifall det är ett lite grövre regelbrott. Jag kommer våga kicka folk som tränger sig i kön i marja Lisas etc. Jag kommer också vara använda toggleid utanför scenarion där jag ser lall eller regelbrott förekomma. Använder man toggleid under scenario så kan man använda det som en fördel och hitta personer vilket är grovt abuse. Jag kommer oxkså alltid våga ställa frågor och prata om sv relaterade saker i sv chatten ig. Jag har varit sv innan ett riktigt bra tag och jag känner att jag har kompetensen att alkan igen efter denna wipe. Jag är inte personen som gillar att förstöra scenarios genom att abusa eller så. Jag är tillräckligt smart för att veta att allt finnns i loggs och att staffs kan special en. Jag har alltid viljat hjälpa nya Servervakter också ifall de behöver hjälp med något sv relaterat.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt ska inte vara korrupt o använda sina perms på ett dåligt sätt. En servervakt ska kunna bemöta folk på ett bra sätt och inte ta åt sig av ig saker ooc. En bra servervakt ska kunna ge bra anledningar till bans så att personen förstår vad den har gjort för fel. En servervakt ska hålla en god ton mot alla och representera servern på ett bra sätt. Alltså så ska man vara en bra förebild som servervakt. En bra servervakt ska våga ta åtgärder och banna när det gäller. Samt så måste man skicka ut i servervakt bans ifall bannen var lite grövre så att personen får ta konsekvenserna efter regelbrottet. Man ska inte bli bannad hela tiden som servervakt då representerar man servern på ett dåligt sätt och man är en dålig förebild. Man ska kunna svara i pms ifall folk har frågor angående sina bans. Det är viktigt att de lär sig utav sina bans annars kanske det händer igen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är en del av korruption och det är när man använder sina perms på ett dåligt sätt och då representerar man servern på ett dåligt sätt. Exempel på det kan vara att man ressar i scenarion man har dött i. Det kan va allt från att dva bilar i butiksrån för att förstöra till att banna folk för att man inte gillar de. Korruption är inget tillåtet eller något jag tycker om. Jag har aldrig varit korrupt och jag kommer aldrig i mitt liv att vara det. Man förtjänar indragen sv och permanent avstängning direkt efter man har varit korrupt. Man kan inte ta ansvar över sina perms om man är korrupt för man använder de till sin fördel och det är inte tillåtet alls.

OBS Denna ansökan är kopierad från mitt förra konto ImporteN

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka