- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199178203862/
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Berggren
Vad är ditt discord namn? Paxz#6003
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2021
Berätta om din karaktär. Oliver Johnsson är 20 år gammal. På fritiden så spelar han fotboll eller streamar på twitch.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer roleplaya realistiskt och inte bryta mot regler.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en bra rp, Många bra grejer man kan göra osv.
Hur hittade du Unive? Jag kollade på en twitch streamer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul, Göra platsen till ett bättre ställe och allmänt bara ha en nice time.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en äkta medborgare i staden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är aktiv i några servers tex No Name Drift, Impulse och mer.
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Berggren
Vad är ditt discord namn? Paxz#6003
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2021
Berätta om din karaktär. Oliver Johnsson är 20 år gammal. På fritiden så spelar han fotboll eller streamar på twitch.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer roleplaya realistiskt och inte bryta mot regler.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en bra rp, Många bra grejer man kan göra osv.
Hur hittade du Unive? Jag kollade på en twitch streamer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul, Göra platsen till ett bättre ställe och allmänt bara ha en nice time.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en äkta medborgare i staden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är aktiv i några servers tex No Name Drift, Impulse och mer.