Nekad paxii 001 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

paxii 001

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? lokacrush.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel Holm och är född 1999-09-09 han var uppväxt med sin mamma och pappa. Han hade en bra barndom ett litet tag efter han blivit äldre drogs han in i kriminaliteten och började sälja droger. Han tjänade bra med pengar och kunde göra typ vad han ville. Men på grund av kriminaliteten och arga kunder så blev hans bror kniv huggen och inlagd på sjukhuset i flera veckor. Johan blev så arg på han som skadat hans bror och ville hämnas. Han slutade med det kriminella och började gå tillbaka till lagliga sidan. Han började göra bra ifrån sig och satsade verkligen på skolan och på framtida jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket hög Rollspels nivå. Jag kommer att införa mer Social Rp och inte bara lalla omkring. Jag Kommer även skapa flera scenarion som är roliga. Kommer också bidra med ett aktivt rollspelande. Jag kan även tillbringa seriösa scenarion och seriös rollspels nivå. Jag kommer även att ha en Rp nivå där jag inte bara tänker på mig själv utan på andra spelare som i t ex scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för bådas perspektiv. T ex om skulle va i ett scenario om de skulle vara butiksrån så ska rånarna inte bara skjuta och tror att de bara handlar om dem. Man kan t ex /e surrender. Men hela principen är att de ska vara så roligt för båda som möjligt. Att man heller inte ska tänka på sig själv utan alla andra som befinner sig i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag. Har varit wl på många populära servrar. Även på denna några åt tillbaka.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, att jag vill rollspela ett tag på servern och sen tänkte jag blir antingen servervakt eller staff.

Nekad, Utveckla "Berätta om din karaktär." Berätta lite mer om intressen, drömmar osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka