Nekad pavixelon | Whitelist ansökning [Liam] [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pavixelon

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/OfficialMCRZ

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Bäckström

Vad är ditt discord namn? PaviXeloN#1547

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Johnny Carlsson, är grundad på ett tidigare liv fyllt av spänning och fart. Som utbildad trafikpolis, så känner han att livet är i full fart, och vill därav utveckla sin karriär på nya platser.
Som person så har Johnny en väldigt bred syn på livet, där han finner ett intresse för det mesta som hamnar inför honom. Det kan vara allt ifrån fordon till sport till djur, en väldigt öppen karaktär helt enkelt. För det mesta en lugn och sansad person, men kan vid tillfällen där det krävs, komma in i rätt läge med sinnet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med ett unikt och karaktäristisk rollspelande, där jag lätt kan urskilja på olika konversationer och ställa om ton efter person.
Lätt att komma överens och prata med, därav innebär det också att jag har möjlighet att kunna påverka community på ett bra sätt.
Vill även kunna arbeta inom polisen, därför hade en whitelist underlättat väldigt mycket.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill kunna ha möjligheten att gå in på de lite mer avancerade jobben och kunna bidra den vägen.

Hur hittade du Multistaden? Hört talas om servern via streams samt att den ploppade upp i FiveM browsern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelande är att alla ska kunna ha kul och få möjligheten att känna av ett seriöst spelsätt.
Att få olika individer att kunna uppleva bra scenarion och andra interaktioner som kan dyka upp under RP.
Möjligheten att kunna hjälpa andra att få ut så mycket de kan av sin speltid, för att det ska bli så roligt som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka