Accepterad Paveys | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paveys

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad heter du på discord? Pavey#2089

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig är att jag gärna vill fördjupa mig innom unives staff communty samt hjälpa andra folk att få chansen att få spela på servern. Vill vara inne och svara samt ta intevjuer med folk som är sugen att komma in på servern då jag gillar att communicera samt prata med folk.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig då jag har bra erfarenheter med gransking samt med frågor och hjälp runt medlemskap då jag har haft liknade roller förut. Har bra sätt att tänka på samt sätt att prata med folk så därför så skulle det vara en fördel att välja mig. Samt så vill jag komma in staff teamet i framtiden detta gör att medlemansvarig blir ett bra steg in i detta.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respeket samt med en bra ton. Behandla andra som man pratar eller skriver med på ett bra sätt så att alla känner sig trygga med den mad för samtal med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara Unive medlem ska vara något man borde alla som joinar serverns mål. Genom att bli medlem så ska alla känna sig som en del i familjen då rp blir högre och starkar. Detta blir också bättre om att dom som söker till medlem har en bra Medlemskap Ansvarig att prata med samt en som kan ta frågor mm.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Om man ska bli medlem på unive ska man ha vissa krav. 1 Man ska ha en character som passar bra in i rp förhållande med en stark bakrund och tydlig personligthet tex ålder, uppväxt, namn mm. 2 Man ska veta hur man gör rp bättre för andra och inte bara sig själv genom att ge andra chansen att vinna rp förhållande samt att alla ska kunna ha ett bra rp. 3 Ha bra kunskap kring regler på servern så man vet hur man ska betesig mot andra i rp världen på unive samt vad man får göra och inte.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det ansvar jag har som Medlemskap Ansvarig är ett se till vilket rp servern kommer att ha. Jag skulle ta ansvaret att göra så att rp på servern håller standard samt att alla kommer få en bra stund har genom att läsa medlems texter för att se till att dom håller standard.

Hur ser din aktivitetet ut? Kan vara inne varje dag å läsa samt hålla medlemsinervjuer. Slutar i pluget runt 15.30 så kan börja med medlems ansökningar från det till sent på kvällen. Alla helger går också bra så klart.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Speler inte på någon annan server just nu

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Kommer vara aktiv som Medlemskap Ansvarig och ta intervjuer ofta samt läsa medlems ansöking när jag har tid.

Välkommen till MA-teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka