Nekad Pavel69 | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pavel69

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? Pavel69#6969

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 564

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker om bilar och har jobbat på meconomen ex antal gånger och tycker det är riktigt kul

Vilka erfarenheter har du inom jobbet jag tycker jag är en driven kille som vill jobba hos er och vill sköta om stället och kommunicera med båda dem anställda och kunderna. jag är bra på att kommunicera och är väldigt seriös när det speciellt gäller arbetet. jag är aktiv och spelar mycket på denna servern. jag tycker det är väldigt att roligt att jobba på Mekonomen

Berskiv din karaktär?
Hej!
Min karaktärs namn är pavel Escobar och han är 26 år och kommer i från Otive i Kanada där hans yngre liv har varit väldigt kaos. Hans morsa var en Doctor och farsan var Street Driver och han hade även en yngre Syster som gick bort under tiden dem bodde i Kanada för att han hamnade i en skjutning med massor med gäng. Men mer om Pavel som person. Han är en väldigt lugn och samsad kille men när det väll kommer till kritan så har han även ganska otäcka sidor. Pavel valde att flytta till sverige när han vart myndig alltså 22 år om att få ett bättre liv i sverige och en omgivning som bryr sig om han. Pavel Escobar är en väldigt bra förare eftersom att han har kört i hela sitt liv för att han har behövt snott bilar för att få ihop pengar och även när han var runt 12 år. Pavel drömmen om att få ett yrke inom bilar som exempel Street Driver eller mekonomen.

Hur ofta kommer du vara inne? Från klockan 10 till 23

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej inte för tillfället

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka