Nekad Pavel Troivelsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Fabio och jag är 14år gammal

Vad är ditt discord namn? fablish

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roberto Carlos och han är 23år gammal. Roberto har en mamma som heter Fatima och en Pappa som heter Raffael och hans familj står han nära. Roberto gillar mjukglass och är fascinerad i fordon och har varit det nästan hela sitt liv och Robertos dröm är att kunna bli heltids mekaniker och laga bilar. Roberto har även ett syskon som är mer fascinerad mot räddningstjänsten hållet. Roberto har även haft en tuff uppväxt där av att en släktning dog när han var 5år och det har påverkat honom negativt och han har även haft otur med kompisar där de flesta har blivit kriminella eller flyttat och den ända han har sällskap och bra relation med är sitt syskon. Roberto är väldigt känslig när de kommer till hans allergier då han har haft massa nära döden upplevelser av allergierna o de har ju påverkat hans uppväxt ännu mer. Robertos hobby är basket o de har han spelat sen han var väldigt liten och han är väldigt kunnig i det. Roberto är väldigt älskad av alla han har runt sig då han är väldigt social trevlig och snäll. Roberto älskar mat och kött och hans favorit mat är hamburgare. Roberto älskar att köra bil samt motorcyklar på fritiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa och delta i olika scenarion och även hjälpa folk med olika tjänster som till exempel att laga någons bil.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det spelar inte någon roll om vem som vinner på eller i scenariot för att det ska blir bättre rp och mer likt irl

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, till exempel rdm (random death match) att man dödar någon utan anledning. VDM(viechle death match) är när man kör över någon med sitt fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat unive i flera år men sedan tog jag en lå¨ng pause men är tillbaka nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är aktiv på discord vilket gör allt mycket lättare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju, annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka