Accepterad Pavel Troivelsson | Medlem ansökning [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870823836/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Fabio Nyberg i verkligheten

Vad är ditt discord namn? Pablo Troivelsson#2487

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pavel Troivelsson och är 18 år gammal och född i Ryssland men flyttade till Sverige på grund av Vladmir Putin och Pavel älskar isglass och Mjölk och han vill bli polis sedan han var pytte liten. Varför han ville bli polis när han var liten var för att hans pappa satt i fängelse för mord och ville inte vara som sin pappa utan vill kämpa för rättvisan och att folk ska må bra och känna sig trygga, han har varit fattig hela sitt liv män har ändå kämpat och har pluggat till att bli polis. Och när man är polis så måste man vara en bra människo kännare vilket Pavel är. Pavels favorit hobby är fiske och han fiskar väldigt ofta med sin kusin Jonas Johansson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer inte vara som alla andra som spelar för pengar utan jag kommer spela för bra och seriös rp för det har Unive och det har jag sätt och det är en av anledningarna att jag valde just Unive. En annan anledning till att jag ska bli medlem till Unive är för att jag kommer att skapa och delta i scenarion som kommer att vara kul för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att delta i andra scenarion och kommer att söka jobb till polisen eller autoexperten och att bli WL kommer att ta mig till en helt nu nivå av rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna utan att rollspela på vad det som hade hänt i irl antar jag för då blir det bättre rollspel.

Hur hittade du Unive? ag blev rekommenderad av mina vänner som alltid spelar Unive och de har varit väldigt nöjda så jag tänkte varför inte testa och jag fastnade för just denna server.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godkänd efter muntlig intervju välkommen

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka