Accepterad pavel | Medlem ansökning [9jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pavel

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? pavel

Vad är ditt discord namn? turbokurden

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Han heter mohamed, han är född 2000. Han är en grabb som har haft en tuff uppväxt där hans pappa aldrig har funnits för han sen han va 6 år. han hamnade då i fel spår och började hänga med folk som hade dålig inflytande för han, och hans mamma har det jätte jobbigt med pengar och med att han har hamnat i dålig miljö. mohamed har en lillebror som tycker om han jättemycket. När han var 18 fick han var med på ett rån som gick snett där han va tvungen å skjuta en människa, dom han gjorde rånet med klara sig förutom mohamed , han blev gripen och fick 5 års fängelse efter de så flytta han till denna stad och ville börja om på nytt och göra rätt för sig. Han största intresse är bilar och ha kul med sina vänner det är ett intresse som han brinner för. Han spenderar väldigt mycket tid med sina bilar och vänner. Han flyttar även till staden pga att han vill hitta nya bra vänner som har ungefär samma intresse som han och som inte håller på med skit. Han är van vid vapen, droger och mycket våld för det var det han växte upp med och som han har sätt mest av för han gick aldrig till skolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett socialt rollspel, jag gillar att prata och lära känna nya personer hela tiden. Jag kommer bidra med positivtet och glädje hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att vinna varje scenario. Utan att det ska vara roligt för både parterna i ett scenario till exempel om man rånar en bank och blir tagen för det så accepterar man det och inte blir sur över det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja ex RDM- inte döda någon utan anledning, Powergaming- man ska rpa på sina skador och kanske inte flyga runt med bilar på berg o sånt, Vdm- inte använda sina fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja att man spelar så realistiskt som möjligt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget mer än att jag är en väldigt lugn och social rollspelare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka