Accepterad PAVAGE | Whitelist ansökning [ Zenqy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PAVAGE

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: PAVAGE

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198059229803/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? PAVAGE

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man på 21 år som är ganska nyfiken och intresserad människa. testar gärna på nya saker. förutom mat. det håller han sig till det han gillar. han är inte den som göra dumma saker utan vill att staden ska funka så bra som möjligt. han vill gärna hjälpa andra människor och har sunt förnuft. och så är han en ganska glad man. han skulle kunna jobba på ett socialt ställe där man märker att han är glad så glädjen sprids. han ler alltid när han pratar i telefon eller med andra.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är den som kommer få jobbet gjort om jag exempelvis ambulans eller polis. har sunt förnuft och kan reglerna och kan skilja på bra och dåligt. jag är den i staden alla kommer gilla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att hjälpa till så gott som möjligt!

Hur många timmar har du på FiveM? vet inte riktigt, är ganska ny så skulle väl säga 10+ kanske.

Hur hittade du Multistaden? Först spelade jag på SKRP vilket var helt åt helv*te, dem har ingen koll över huvud taget. men senare kollade jag på youtube och såg folk spela på denna server och tyckte allt var bra. staffsen. polis. sjukvård osv

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelar redan på den bästa så varför byta?:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka