Nekad Paulsilva | Ban överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paulsilva

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198265996349/

Ditt Hex-ID: 11000011239143d

Vad är din discord tagg? Eliasjern#2252

Vem var det som bannade dig? Hampox

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad av Hampox för jag slog en kollega på Vianor under ett scenario där min kollega sa följande "Paul jag har lärt mig ett trick av en kompis och du får 1 miljon om du träffar mig" och då slog jag mot honom och jag träffade honom i ansiktet. Han sa därefter "vänta slå igen jag var inte redo" då slog jag igen och träffade slaget återigen i ansiktet och därefter blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega som även är min vän IC har haft ett långvarigt scenario där vi är lite små sura och trötta på varandra under en längre period och det som hände var att min kollega erbjöd mig 1 miljon om jag skulle träffa honom med mitt slag och jag sa såklart självklart låt mig försöka och han ställde upp sig redo och jag slog och träffade honom i ansiktet därefter ställde han dig upp och sa "vänta vänta kör igen var inte beredd" då slog jag emot honom igen och träffade återigen i ansiktet och han föll emot marken. Efter det gick det några sekunder sen blev jag utskickad från servern och fick bann meddelandet när jag försökte ansluta till servern igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig bann eftersom som sagt vi hade ett långvarigt scenario där jag och min kollega som även är min vän vart lite småsura på varandra och med ett scenario bakom aktionen tycker jag att det inte var "Lall" som Hampox beskriver i bann anledningen.
Framförallt om man kollar reglerna finns det inget som säger att jag inte får slå någon 2 slag om personen bokstavligen bad om det

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns har vart 60 minuter och 1V om jag inte minns fel.

60 minuters ban var en bugg där jag spawnade in på Marja lisas efter restart med en jaktkniv i handen trots att den inte var i dom 4 slotsen i inventoryt. Från den bannen fanns det inte så mycket att göra eftersom det var en bugg och 60minuter var inte värt att överklaga.

Den andra var när jag var ny till serven och ville kolla runt i de olika menyerna och där jag hitta animation menyerna (F3) och testade runt alla animationer utan någon direkt baktanke om vad det fanns för olika animationer inlagna så jag tog någon sex animation och utförde på piren utan någon baktanke om vad det skulle kunna finnas för konsekvenser. Och utav den bannen har jag lärt mig mycket framförallt hur man använder sig av menyerna samt hur försiktig och vaksam man ska vara innan man agerar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt efter innan jag agerade, läst ordentligt på vad animationer var och förstått att det inte är normalt att utföra sänt på offentliga ställen som piren i det här fallet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska oavsett vänner eller ej göra saker som inte tillhör arbetet under arbetstid. Jag har lärt mig hur man ska bete sig och jag kommer aldrig göra något liknande igen eftersom jag har tagit lärdom av hur man ska bete sig när man representanter ett företag som Vianor under och utanför arbetstid.

Har du läst våra regler? Ja

Även video beviset som han hade visar att han kommer in mitt i scenariot och enligt mig så kan man inte banna någon utan att veta eller sett hela scenariot som i det här fallet hände.
Har även 2 vittnen som kan bekräfta detta

Kollade på klippet och du slår honom flertal gånger när han ligger nedan. Det är aldrig okej att ljuga i dina överklagelser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka