Accepterad Paul_walker1 | Medlem ansökning [Volle] [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Paul_walker1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad är ditt discord namn? Paul walker#2668

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Bosse Lasse född 2000-05-12, Bosse är 22år. Bosse hade ingen rolig uppväxt han fick ingen upmerksamhet av sina föreldrar båda var altid påvärkade av någon slaks drog dom hade bra kontakt med säljare dom sa till bosse att dom skulle till affären men bosse visste redan vart dom skulle för det var inte första gången dom hade sakt det till han så han fick vänta hemma hungrig i flera timmar efter 5-6 timmar så kom dom hem och sa inte ett ord till Bosse dom satte sig ner vid soffan och sniffade som 2 små grisar Bosse ville inte se detta längre så han flyttade till hans farmor där var det iaf lungt där kunde han få mat och få hjälp med skolan men det var inte ett långt tag senare så fick han veta att hans mamma och pappa hade döt av en överdos eller inte bara en det var 5 överdoser Bosse vart krossad och ville inte bo kvar längre så han valde att flytta till Unive och söka medborgarskap för att kunna skaffa jobb Bosse fick lära sig ett och annat hos sin farmor han fick lära sig hur man lagar bilar och det tyckte Bosse var roligt och så fick han lära sig hur man trimmar fordon och det tyckte han var eno rligare så Bosse tyckte att han borde jobba som någon slaks trimmare eller något sånt Bosse vill järna vara chef och bestämma men han vet inte om han har den utbilningen somhan fick där ute hos hans farmor men Bosse kan mycket så han kanske kan ta det jobber han vet inte men hoppas det. Bosse gillar att åka bil och laga dom och trimma dom för det är roligast man trimmar först sen lagar man och har roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med högrp nivå och inte lalla på jag kan hjälpa folk med doms rpande och kanske göra så doms blir bättre på att rpa och det kan bli en bättre server då.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man gör så att båda som är i det scenariot vinner på det och inte bara en av dom vinner då blir det inget roligt sccenario om bara en av dom vinner.

Hur hittade du Unive? Jag såg servern på fivem och så fick jag höra av kompisar att den hära servern var bra. och jag har kollat streams och den här servern ser mycket bra ut och det är massa spelare inne

Godkänd efter muntlig, välkommen till Unive!

Tillbaka