Nekad Paul_walker1 | Chef-jobb ansökan [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paul_walker1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Paul walker#2668

Hur gammal är du? 12år

Hur länge har du spelat på Unive? nov 16 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hur kommer du att utveckla jobbet?Jag kommer att hålla ett öga på aktivitet på Vianor och försöka göra det så aktivt som möjligt. (Jag kommer att försöka att skaffa så många som möjligt och vissa som ochså vill ha ett jobb då kommer dom kanske att få ett jobb på Vianor och så kanske kommer dom att gilla det jobbet och fortsätta ett tag på Vianor och dom kanske kan göra så det blir ett bra ryckte) om Vianor och dom som jobbar på Vianor, Vianor har varit ganska mycket oaktiva på servern i ett tag dom var lite aktiva när snön kom och man ville ha snö däck eller sommar däck för att kunna sladda eller inte krocka så mycket när man har somar däck i snön så blir det hallt, Vianor var känt förut när dom var aktiva och hade folk som jobbade där men nu är dom oaktiva och det vill jag ändra på om jag blir chef (om jag blir chef så ska jag göra mitt bästa på att göra det så rättvist sommöjligt på jobbet då)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfarenhet om Vianor har jobbat där innan jag bött till autoexperten, Jag kan ganska mycket om Vianor och vad man gör där, Jag ska hålla ett öga på vad folk gör och vad som händer om folk gör rätt eller gör något fel och kanske behöver lite hjälp då kan jag kanske fixa det med något snabbt fixande sen blir det ett stort fix med det.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-6timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka