Nekad Paul_walker1 | Chef-jobb ansökan [Auto] [mr.cs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Paul_walker1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? rasmus

Vad heter du på discord? Paul walker#2668

Hur gammal är du? 12år

Hur länge har du spelat på Unive? 6-7månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att hålla ett öga på aktivitet på Autoexperten och försöka göra det så aktivt som möjligt. (Jag kommer att försöka att skaffa så många som möjligt och vissa som ochså vill ha ett jobb då kommer dom kanske att få ett jobb på Autoexperten och så kanske kommer dom att gilla det jobbet och fortsätta ett tag på Autoexperten och dom kanske kan göra så det blir ett bra ryckte) om Autoexperten och dom som jobbar på Autoexperten, Autoexperten har varit ganska aktiva på servern i ett tag innan den nya chefen slutade dom var aktiva när snön kom och man ville ha snö däck eller sommar däck för att kunna sladda eller inte krocka så mycket när man har somar däck i snön så blir det hallt då kom folk och frågade om Auto fixade det och böt däck , var känt förut när dom var aktiva och hade folk som jobbade där men nu är det ingen chef där och det vill jag ändra på om jag blir chef (om jag blir chef så ska jag göra mitt bästa på att göra det så rättvist sommöjligt på jobbet då)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Bosse har trimmat många bilar i sinna dar och jag med jag kan mycket om autoexperten har själv jobbat där innan jag slutade pga för sträsigt men jag kan trimma och Bosse. Bosse vill värkligen vara chef och jobba på Autoexperten Bosse har massa erfaren het inom att trimma bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-9timmar varje dag ungefär

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju.

Tillbaka