Paul_walker1
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten
Vad heter du IRL? Rasmus
Vad heter du på discord? Paul walker#2668
Hur gammal är du? 12år
Hur länge har du spelat på Unive? 1månad
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att skriva ut och ta interjuer och försöka att göra auto mindre stressat det har varit mycket sträss där många åker dit och frågar om lagning och folk vill ha trim och kommer med klass 1 fordon som inte går att trimma då blir det strässigt så jag ska försöka att göra så det blir mindre stressigt och folk ska veta att vi inte lagar bara trimmar folk ska veta vad autoexperten gör och inte gör autoexperten trimmar och inte lagar det gör mekonommen. Det har jag som mål att göra så att folk vet vad vi gör.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Bosse har trimmat många bilar i sinna dar och jag med jag kan mycket om autoexperten har själv jobbat där innan jag slutade pga för sträsigt men jag kan trimma och Bosse.
Hur ofta kommer du vara inne? 2-6timmar om dagen helger 2-9 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Rasmus
Vad heter du på discord? Paul walker#2668
Hur gammal är du? 12år
Hur länge har du spelat på Unive? 1månad
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att skriva ut och ta interjuer och försöka att göra auto mindre stressat det har varit mycket sträss där många åker dit och frågar om lagning och folk vill ha trim och kommer med klass 1 fordon som inte går att trimma då blir det strässigt så jag ska försöka att göra så det blir mindre stressigt och folk ska veta att vi inte lagar bara trimmar folk ska veta vad autoexperten gör och inte gör autoexperten trimmar och inte lagar det gör mekonommen. Det har jag som mål att göra så att folk vet vad vi gör.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Bosse har trimmat många bilar i sinna dar och jag med jag kan mycket om autoexperten har själv jobbat där innan jag slutade pga för sträsigt men jag kan trimma och Bosse.
Hur ofta kommer du vara inne? 2-6timmar om dagen helger 2-9 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Senast ändrad: