Nekad Paul69 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paul69

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? 4850890

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Leif Eriksson, 35 år gammal uppvuxen i en kuststad i Sverige, fascinerades tidigt av världen bortom horisonten, inspirerad av sin äventyrsglada fars historier om farliga resor. Efter att ha studerat marinbiologi, arbetade han som forskare men kände sig aldrig riktigt hemma.
Ett brev från en gammal vän, Anna, förändrade allt. Hon beskrev Unive Staden som en smältdegel av vetenskap, konst och teknologi. Fylld av förväntan packade Leif sina ägodelar och reste dit. Vid ankomsten blev han överväldigad av stadens energi och mångfald. Anna introducerade honom för en grupp kreativa och intellektuella själar, och Leif fann snabbt sin plats bland dem.
Leif engagerade sig i ett projekt som utvecklade hållbara energilösningar baserade på havets krafter, där hans kunskap blev ovärderlig. Han började också fotografera stadens arkitektur och människor, vilket gav honom erkännande som fotograf.
Leif hade äntligen funnit en plats där han kände att han hörde hemma. Han blev en ledande figur i Unive Stadens forskningssamhälle, bidrog till banbrytande upptäckter och fann kärleken i sin kollega Sofia. I Unive Staden hittade Leif sitt hem, sitt kall och sin framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp, seriös rp och alltid tänka innom sunt förnuft. Jag har mer än 600 timmar på fivem så jag kan väldigt mycket om hur man ska rpa .Så jag kommer att sköta mig riktigt bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska försöka vinna för ens egen skull i ett scenario man ska köra för rolighetens skull och göra så alla har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst serverns regler och förstår dom RDM döda nån utan anledning, VDM använda bilen som vapen, NLR om man dör så får man inte komma ihåg vad som hände, Power gaming rp inte på sina skador och meta gaming sitta i discord och prata med sin kompis medans man spelar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på ortenwave innan men dom har inte så bra rp, jag vill köra på en server som har bra rp och unive har det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om jag kommer vidare så kommer jag bidra med så bra rp som möjligt och göra roliga scenarior.

Nekad.
Anledning:
karaktärsbeskrivning är skriven av ai samt ogiltigt födelsedatum.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka