Nekad Paul69 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paul69

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? 4850890

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Eriksson och han är uppvuxen i Göteborg. Hans föreldrar är ifrån örebro, han gillade när han var yngre att leka polis. En dag när Leif skulle gå och köpa en maka på mataffären för Leif var hungrig, då kom en kille och frågade om Leif ville ha skjuts till affären då svarade Leif ja tack, sedan så frågade Leif vart vi skulle och då svarade han att han skulle åka och hämta en sak sen när vi kom fram så vare vi vid en gränd mitt i ingenstans. Han klev ur bilen och gick iväg i några sekunder och Leif satt kvar i bilen sen när han kom tillbacka så kom han i en grupp med andra personer och alla hade mask på sig, vissa hade pistol och kniv i handen och Leif blev jätte orolig och väldigt rädd, en av killarna skrek hoppa ur bilen då gjorde Leif de sen så knöt dom fast hans händer och tog allt Leif hade på sig och när dom hade tagit allt Leif hade på sig så sa en av dom vi släpper dig om du inte säjer till någon om vad som har hänt sen så knöt dom los honom och sen sprang Leif iväg och var rädd. Leif dröm är att få jobb på en bilaffär och jobba upp sig till sin dröm bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp, seriös rp och alltid tänka innom sunt förnuft. Jag har mer än 600 timmar på fivem så jag kan väldigt mycket om hur man ska rpa .Så jag kommer att sköta mig riktigt bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska försöka vinna för ens egen skull i ett scenario man ska köra för rolighetens skull och göra så alla har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst serverns regler och förstår dom RDM döda nån utan anledning, VDM använda bilen som vapen, NLR om man dör så får man inte komma ihåg vad som hände, Power gaming rp inte på sina skador och meta gaming sitta i discord och prata med sin kompis medans man spelar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på ortenwave innan men dom har inte så bra rp, jag vill köra på en server som har bra rp och unive har det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om jag kommer vidare så kommer jag bidra med så bra rp som möjligt och göra roliga scenarior

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka