Nekad Paul69 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paul69

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? 4850890

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Eriksson han är 35 år gammal och är upp vuxen i en liten by i Norrland. Som liten var hans dröm att sälja bilar som är hans dröm en idag. Leif är en snäll kille och hans dröm är att få jobb på Marja-lisas. Leif har vart i många bilaffärer och har märkt att dom som säljer bilen säljer dom för mer en vad dom ska göra det tycker Leif är fel av dom som jobbar där och dom borde få sparken. Leif skulle vilja hjälpa dom som har blivit lurade. Trots att Leif har haft några tuffa perioder i livet har han alltid behållit sin positiva inställning och sitt leende. Hans envishet och hårda arbete har gjort honom till den han är idag. Leif hoppas att kunna uppfylla sin dröm om att sälja bilar i Unive staden. Leif tror att ärlighet och rättvisa är nyckeln till framgång i bilbranschen. Leif ser fram emot den dag då han kan stå på Marja-Lisas och säga att hans barndomsdröm har gått i uppfyllelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp, seriös rp och alltid tänka innom sunt förnuft. Jag har mer än 600 timmar på fivem så jag kan väldigt mycket om hur man ska rpa .Så jag kommer att sköta mig riktigt bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska försöka vinna för ens egen skull i ett scenario man ska köra för rolighetens skull och göra så alla har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst serverns regler och förstår dom RDM döda nån utan anledning, VDM använda bilen som vapen, NLR om man dör så får man inte komma ihåg vad som hände, Power gaming rp inte på sina skador och meta gaming sitta i discord och prata med sin kompis medans man spelar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på ortenwave innan men dom har inte så bra rp, jag vill köra på en server som har bra rp och unive har det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om jag kommer vidare så kommer jag bidra med så bra rp som möjligt och göra roliga scenarior.

Nekad.
Anledning:
endast en ansökan varje dygn.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka