Inaktuell Paul persson | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paul persson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? paul

Vad är ditt discord namn? bosse2.0#3752

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter paul, han är 45 år gammal, han gillar att sälja och köra bilar, hans pappa brukade leka med bilar och när paul var liten ville han hjälpa sin pappa i garaget. medan paul ibland var tvungen att hjälpa till med klänningarna, annars hjälpte han bara sin pappa genom att ge honom verktyg eller bara vara där och prata om bilar, i sitt äldre liv började han umgås med fel personer som förde honom. brottsspår och han blev våldsam med åren, vilket ledde till att han fick utbrott, vilket ledde till att han åkte fast med polisen efter ett bråk i en bar, och att hans mamma dog för 4 år sedan, vilket gjorde att han blev ännu mer obalanserad och började förändras. . en brottsling som var eftersökt och behövd för att hitta ett boende i en ny stad och är väldigt målmedveten och låter inte andra bestämma sitt öde eller val och tar inte från någon han tycker om att umgås med en kille. och han har mycket energi, han har också problem med att prata med poliser, men han kan prata med några, han gillar också att köpa bilar. och när han var yngre älskade han att vara med sin pappa för paul gjorde allt som hans pappa gjorde för när paul var liten hade han ingen mamma att vara med paul för hon lämnade dem när paul var liten paul var bara 10 år gammal. han minns inte så mycket av sin mamma så paul var bara med sin pappa men han hade inga kompisar i skolan för domini var i skolan för att andra mobbade honom och nu vill paul aldrig gå i skolan med honom han vill stanna på Hem. hans vi går aldrig ut med pappa men vi får se om han kan gå ut ige

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer kunna bidra med bra RP en bra attityd och spännande stunder. Jag är en väldigt rolig och snäll person men jag har ADHD och dyslexi så jag är väldigt dålig på att skriva texter och inte så bra på att läsa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för att få båda spelarna att "vinna" skapa ett roligt scenario älskar jag att göra och att gå efter vad som andra har sagt. även kunna diskutera och hitta lösningar på problem och få båda "sidorna" att känna sig tillfredställd i scenariot

Hur hittade du Unive? en vän tipsa mig och att serven va bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka