Nekad PAUL | Medlem ansökning [GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PAUL

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199153039388/

Vad är ditt namn i verkligheten? Paul

Vad är ditt discord namn? kråkan#3752

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. hanns namn är Paul Persson han födes 1998-04-06 i Göteborg. han är glad rolig snäll omtänksam han tycker om att skaffa vänner och att hålla på med bilar. han äger en Audi och skaffa pengar till sin familj när han var liten så var hans familj fattig. nu söker han jobb så att han kan försörja sig. men nu så äger han en bil och som han kan håller på med ibland. nu så jobbar han som reporter men söker ett roligare jobb typ som mekaniker eller något med bilar. men det som han tycker är roligast är att vara med sina kompisar han höll på med droger när han var liten men nu så har han slutat med det. han tycker det är roligt att åka på bilträffar med sina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är bra på RP och att få fram bra scenario å RP hos mig

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är tjejer och killar och inte bara killar och så kan många RPA på denna Severn

Hur hittade du Unive? från fivem och en streamer

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och att man ska ha bra RP med alla på servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? roligt med alla på servern och att ha bra RP med alla

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej ingen annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka