Nekad Patte1 | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patte1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Zerat

Vad heter du på discord? patte_1

Vad är ditt Hex:ID 110000142a3a1d1

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går gymnasiet första klass. Efter skolan är jag med vänner alternativt tränar. På kvällarna spelar jag olika spel där bland annat UNIVE.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär september 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte hur ja bifogar fil. Blivit bannad 11 gånger totalt. Kan visa vid muntlig intervju om jag kommer vidare.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakters uppgifter är att underlätta för staffsen att inte få lika mycket jobb in game. Att banna, kicka och revive vid rätt tillfällen. Man kan börja skriva /m till en person som inte beter sig, funkar inte det så kan man kicka personen, om personen kommer in och fortsätter bannar man. Om det är något grovt regelbrott skickar man till staff för förlängd ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV för jag upplever väldigt mycket lall ibland. Jag har tidigare varit SV & helper och har väldigt lätt för att prata med folk. Alltså för att få väck det lall som jag stöter på och för att göra staffsens jobb lättare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Man kan t.ex revive till sin fördel för att inte förlora sina vapen som kriminell, man kan kicka eller banna någon för att slippa bli "lootad". Detta skulle mest troligt leda till större ban / indragna roller.

Nekad utveckla allt du kan söka om 24h igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka