Dubbelpost patte | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

patte

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198360185115/

Vad är ditt namn i verkligheten? nils ludvigsson

Vad är ditt discord namn? cleeeeemen#4226

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter patte johansson och är 25 år gammal född 1996-06-25. patte har svart hår och är 187 cm lång. patte hade det jobbigt förr i familjen och började komma in i drog kretserna ungefär när han bara var 16 år gammal. han började lära känna många grabbar som håll på med dåliga saker och började göra små saker som spårade ut och blev större till exempel som att han började råna moppar och till slut till och med bilar. nu är han 25 år gammal och har lärt känna många i många olika städer så han vet vilka han ska ringa om det går dåligt eller om någon kaxar. han söker just nu något gäng att vara med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har spelat mycket på unive på senaste tiden och denna servern är så fucking bra för alla sjuk rp faktiskt om man jämför med förra sommaren. då det kallades multistaden så var det mycket lallande folk förstörde och ingen hade bra rp direkt. spelade faktiskt när det kallades multistaden också så har rätt mycket erfaranheter av rp har spelat ett tag liksom. jag vill bli medlem också för att jag skulle villja bli kriminel och därför behöver jag vara medlem. har velat bli medlem ett bra tag och nu känner jag att jag gör det ba liksom. diggar verkligen unive den känns så mycket mer bättre än alla andra rp serverar bättre rp, mer grejor att göra, och roligare folk att snacka med. det är så roligt att man har så många att snacka med och att många är trevliga liksom. unive har bra staffs också därför blir man mer sugen på att bli medlem och ta det mer seriöst också. hoppas detta var bra skrivet försökte mitt bästa:)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för unive har så extremt bra staffs och alla spelare är så extremt bra på rp men såklart det finns lallare. unive sticker ut mot andra serverar också om man tänker liksom många olika bil affärer många garage och mycket mera.

Hur hittade du Unive? jag såg en kille streama unive för typ ett år sedan men då hette den ju multistaden. kom inte ihåg vilken streamer. men jag såg iallafall streamen och började spela med en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli kriminel i nuläget och joina något gäng just nu lever jag bara som en vanlig kille i stan och jobbar för posnord.
vill tjäna mycket pengar med mitt gäng om jag joinar något då liksom. mitt mål är också att lära känna mycket nytt folk man kan snacka med många nya kontakter att ringa. har ju börjat spéla mycket seriöst nu i sommar så mitt mål är väll att bli kriminel som jag sa. vill försöka få tag på vapen också eftersom jag vill bli kriminel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli kriminel som jag skrev där uppe skulle vara så fucking roligt att typ joina något gäng eller något. så mitt mål är just nu att bli kriminel skaffa vapen och bara chilla runt liksom-

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej såklar inte spelar bara på unive just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka