Nekad patte | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

patte

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198360185115/

Vad är ditt namn i verkligheten? nils ludvigsson

Vad är ditt discord namn? cleeeeemen#4226

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2006

Berätta om din karaktär. jag heter patte johansson och hade det bra förr och familjen var bra och allt sen lärde jag känna lite folk från olika ställen i sverige och vi började fixa lite grejor tillsammans och bara göra dåliga saker. jag är född 1996 och gillade att spela fotboll men la det bakom mig när jag kom in i alla mina nya kretsar och började leva på nytt. nu lever jag livet som kriminell och jag diggar det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för vill ha chansen att ta denna servern mer seriöst. spelade liksom på den back in the days när den hette multistaden så jag känner mig lite värd det också. har inte tänkt på att göra det för men blev sugen att ge det en chans och hoppas man blir det såklart. denna servern är också så bra på alla sätt det ör bra staffs bra spelare och seriös rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? som jag sa där uppe vill ta vara på servern mer och ge det en mer seriös kick och börja påriktigt liksom har ju spelat förr. och alla bra spelare och all bra rp är så sjukt bra med servern och därför blir jag också mer intresserad

Hur hittade du Unive? jag och en kompis hittade den förra året då den kallades multistaden och vi började gibba

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en rik kriminel boss och snacka med många typ. leva livet, köpa snyggt hus, snygga bilar, snygga motorcyklar och allt sånt du fattar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som jag skrev där upper så fattar ni typ antar jag

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej såklart inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka