Accepterad Patronssk | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patronssk

Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199632006799/

Ditt Hex-ID: 76561199632006799

Vad är din discord tagg? s_patron12

Vem var det som bannade dig? reclxss

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-15 124402.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att shoot on sighta istället för att föra scenariot socialt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såhär va de jag va i mitt gänghus så va de en röd bil utanför o så körde ja ut men han stack sedan jagade han mig o hetsade sen tappa han bort mig. Efter ett tag igen träffa ja honom frågade vem han var med och då sa han att han va med i rivaliserade gänget och fråga vem jag var med så sa jag ja ska visa vem jag är med hoppade av min hoj sa ut men gav han inte tid och hoppa ut utan samtidigt som ja sa ut skjuter ja mot bilen, det är inte alls rolig rp då jag inte ger han en möjlighet att antingen hoppa ut från sin bil eller köra därifrån och ja endast använder mig utav att skjuta i första utväg som man inte alls ska göra skjuta ska alltid vara sista utväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Copbait,metagaming
Copbait. Ja lärde mig o inte hetsa och försöka få polisens uppmärksamhet
Metagaming inte ta grejer ooc som gör att ja kan vinna scenario in game

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort det annorlunda genom att göra det socialt och be honom att hoppa ut mer ordentligt innan jag valde att skjuta. Jag borde också hellre ha gått för att kidnappa honom och föra en rolig rp med ett roligt scenario för ja förstår att de ja gjorde va under all kritik och tråkig rp. Men man lär sig av sina misstag och jag kommer inte att göra om det ni har mitt ord. Jag agerade för hastigt och valde skott som första lösning därav blev det dålig social rp och jag gav inte motspelaren någon chans att spela tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att föra scenarion mer socialt och att skjuta endast ska ske i sista utväg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka