Dubbelpost Patronssk | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patronssk

Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Sanel

Ditt discordnamn: S_patron12

Ange ditt födelsedatum 2 November 2000

Varför ska just du bli staff? Jag kommer kunna bidra med erfarenhet och en bra ansvarskänsla, det som kanske kommer göra mig unik från dom andra är min förmåga att hålla mitt lugn även om de blir stressiga situationer, jag kommer alltid sträva efter att skapa en positiv upplevelse för alla och jag kommer se till att regler följs på ett rättvist och respektfullt sätt. Jag är även jättebra på kommunikation och har lätt för att hantera konflikter på ett bra sätt, vilket jag anser är en viktig del av en trygg och rolig miljö.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker krim rpn inte funkar så bra de skjuts hej vilt, sen också nya medlemmar som kommer in lallar för mycket och då vill ja såna ska få åtgärder så dom verkligen förstår att detta inte är någon lalla Server utan en server med bra rp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer försöka avlasta staffs,mods,krim ansvariga. Med o hjälpa dom specca folk, skriva när de pågår något som inte är okej eller dålig rp som inte tillhör servern. För jag har förståelse till att dom har mycket o göra så darför vill ja kunna avlasta dom med o specca själv o göra de enklare som sagt ser ja något som inte är unives standard eller bra rp be dom ta en titt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär för mig att alltid vara lugn, opartisk och respektfull oavsett vilken situation. Det handlar om att sätta serverns regler och spelarnas upplevelse i första hand. Man måste också kommunicera tydligt lyssna på båda parter i en konflikt och därefter fatta beslut som är rättvisa och rätt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att jobba vardagar förmiddag, men när ja kommer hem från jobbet fixa käk sätta mig vid datorn o fokusera på staff arbete specca folk och ta supports.

Hur länge har du spelat på Unive? 2022 först sen blev ja perma bannad och blev unbannad 21feb 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej tyvär inte!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Allt fungerar för mig!

Sätter denna som duppelpost då du redan har en uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka