Inaktuell patronen2 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CMG

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ditt discordnamn: PKJ#6547

Ange ditt födelsedatum 4 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för jag är erfaren och jag vet hur en staff ska bete sig, Jag har varit servervakt en gång innan och jag v et hur ungefär hur staff arbetet fungerar, Jag har varit staff på andra servrar och jag har även ägt servrar så jag är mycket erfaren när det kommer till staff kommandon, Jag är även Erfaren inom hur jag ska göra för att alla ska vara så lugn som möligt under staff arbeten, Jag vet hur jag ska lösa problem på bästa sätt och på lugnaste sättet som finns, Jag vet hur man ska bete sig i support och hur man ska bete sig som staff generelt. Jag Har även haft vänner som staffs på Unive som har lärt mig lite om Unives staff system, Jag kommer vara aktiv som staff och se till att servern är så säker som möligt. Jag ska bli staff för jag kommer se till att alla lallare och folk som inte kan bete sig ska få sitt straff som dom förtjänar, Jag kommer vara aktiv i support och att specca, Jag är även bra på att ta kritik och vet hur jag ska göra för att inte bli arg på den kritik jag får,

Jag kommer göra skillnad till servern som staff genom dom kunskaper jag har som ksk andra staffs inte har.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 14:00 - 20:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive ett tag som icke medlem men jag har snart spelat på unive i en månad som medlem

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på andra servrar och jag har ägt servar så jag har erfaren inom staffkommandon som -
/toggleid
/togglename
/sqlban
/sqlunban
/sqlbanhistory
/svkick
/svban
/noclip
/freeze
/goto
/bring
/give
/clearchatforall
/v
/dv

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte för tillfället

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka