Nekad patronen2 | Ansökan till Servervakt [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CMG

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad heter du på discord? Patronen#6236

Ange ditt födelsedatum 4 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Unive spelade inget annat direkt

Hur länge har du varit medlem på Unive? vet ej ett tag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Inga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vara servervakt har en ganska stor betydelse för servern, men inte alls lika stor som att vara staff! Uppgiften som servervakt kommer t.ex. vara att banna dem personerna som inte följer reglerna eller som gör mindre regelbrott. Är det så att jagde hade sätt någon som är ny till servern hade jag kickad personen eftersom att man är ny till servern och då känner jag att en kick räcker för stunden.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att kunna förbättra RP på servern genom att hålla den säker från lallare och regel brytare Som en servervakt på servern kommer jag inte att abusa denna roll genom att t.ex. reviva i scenarion utan klipp, men även saker som att kicka bara för att jag känner för det. Servervakt kommer att kunna öppna nya dörrar för mig på servern och jag kan alla kommandon som servervakt eftersom att jag var det innan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan förekomma på väldigt många sätt inom rp. Man använder helt enkelt sina perms för att vinna i scenario. Speciellt som servervakt så förekommer de abuse genom ja man kanske blir skjuten och lämnad mitt ute i vattnet, Jag vet att det har hänt att servervakter revvar då sig själv och rpar sen som inget har hänt. Eller att man är i ett skottscenario och man är för lat att bli buren till sjukhuset. Och sen revvar sig själv och sina gängmedlemmar. korruption är när man helt enkelt är korrupt. Man gör motsatsen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka