Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/pkorber/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Patrique
Vad är din discord tagg? Patrique#3954
Vem var det som bannade dig? Benim
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står endast: ''bannad från discord''
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte vad de har för anledning att perma banna mig. Hade de haft en vettig anledning, borde det ha stått i inloggnings ''ban rutan'', vilket det inte gör.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han sa att det är orealistiskt att flyga med medic-helikopter till vasken där halva servern hängde. Då svara jag: Det är orealistiskt att någon osynlig sitter och glor på mig kl 5am när det är 7 pers inne, för att sedan kick bait:a.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fick ingen vettig anledning till ban, de var bara upprörda över att jag agerade RP som jag tyckte var lämpligt enligt vad jag har upplevt, jag är uppväxt i Brasilien, när räddningstjänst inte har nåt å göra kan de köra helikopter förbi folk och vinka för att bidra med glädje och visa att säkerhet finns nära, som jag gjorde i princip. Sedan gräver dem bara i att försöka hitta fler anledningar till ban, kallade mig racist för att jag skrev allahoakbar i OOC chatten... Det är typ det enda arabiska ordet jag kan.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. /me missbruk: Jag var enda sjukvårdare online, ville bara vägleda pojken hur kan skulle ta med mig till Lars i sjukan, så att jag kunde fortsätta bidra till en bra server med sjukvårdare igång istället för att bara logga ut och komma in nästa dag i hopp om fler sjukvårdare, därmed lämna servern med 0 sjukvårdare, vilket jag försökte undvika, detta förstod staff sen och därav unbannade mig.
2. Råkade knocka nån i sjukhuset, fick insta bann han inte äns säga ''förlåt jag råkade'', kändes som admin va redo med ban knappen, så snabbt gick det, men förklara situationen och blev unbannad.
3. /twt Farani delägaren, eller vad han heter, spammade mig i OOC IG, jag skrev nåt random i OOC disc, men han svarade inte där, sedan i servern märkte jag hur han fick damp och spammade OOC med tusen frågetecken och mitt namn. Jag fick panik för att inte bli bannad, svarade jag: /twt jag har inte tillgång till OOC kolla blå appen. Där blev jag kickad direkt, kände mig riktigt lurad... Hans ursäkt till att inte ha läst OOC i disc var: jag har 1000 kanaler att hålla koll på, jag är typ aldrig inne i OOC chatten i disc''. Riktigt stelt svar, spamma en i IG OOC och inte checka DISC OOC för svar, sedan banna när man får panik, asså kolla logs, jag mår skit över detta kick bait.
4. OOC i /twt när jag var 1 timme ny i servern, fattade inget hur chatten funkade. Men nu vet jag exakt, lärde mig hårda vägen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läsa reglerna extra noggrant. Däremot borde Farani kolla efter svar i OOC disc, speciellt om han BOMBAR OOC IG efter någon.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Önskade att jag hade, men jag blev bannad mitt i en fras där jag försökte svara på en fråga staff själva hade ställt.
Jag tycker mycket om servern, och som riktigt trogen spelare kommer ni märka ett stort svarthål inom sjukvården när jag är borta. Om ni bara kunde ana antal HLR och vänner jag gjort. Jag har bidragit otroligt mycket till servern. Ingen har klättrat i sjukvårds rank så snabbt som jag har. Känner mig behandlad som ett skit, tänk hur många timmar man har jobbat själv när alla andra sjukvårdare lallar runt ''ur tjänst'' eller jobbat utan lön (lön tog slut fortsatt ändå), med hjärta för att stödja en server man älskar. Jag vill gärna ta om ett moget samtal med flera admins och komma fram till något vettigt innan man blir perma bannad.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Patrique
Vad är din discord tagg? Patrique#3954
Vem var det som bannade dig? Benim
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står endast: ''bannad från discord''
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte vad de har för anledning att perma banna mig. Hade de haft en vettig anledning, borde det ha stått i inloggnings ''ban rutan'', vilket det inte gör.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han sa att det är orealistiskt att flyga med medic-helikopter till vasken där halva servern hängde. Då svara jag: Det är orealistiskt att någon osynlig sitter och glor på mig kl 5am när det är 7 pers inne, för att sedan kick bait:a.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fick ingen vettig anledning till ban, de var bara upprörda över att jag agerade RP som jag tyckte var lämpligt enligt vad jag har upplevt, jag är uppväxt i Brasilien, när räddningstjänst inte har nåt å göra kan de köra helikopter förbi folk och vinka för att bidra med glädje och visa att säkerhet finns nära, som jag gjorde i princip. Sedan gräver dem bara i att försöka hitta fler anledningar till ban, kallade mig racist för att jag skrev allahoakbar i OOC chatten... Det är typ det enda arabiska ordet jag kan.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. /me missbruk: Jag var enda sjukvårdare online, ville bara vägleda pojken hur kan skulle ta med mig till Lars i sjukan, så att jag kunde fortsätta bidra till en bra server med sjukvårdare igång istället för att bara logga ut och komma in nästa dag i hopp om fler sjukvårdare, därmed lämna servern med 0 sjukvårdare, vilket jag försökte undvika, detta förstod staff sen och därav unbannade mig.
2. Råkade knocka nån i sjukhuset, fick insta bann han inte äns säga ''förlåt jag råkade'', kändes som admin va redo med ban knappen, så snabbt gick det, men förklara situationen och blev unbannad.
3. /twt Farani delägaren, eller vad han heter, spammade mig i OOC IG, jag skrev nåt random i OOC disc, men han svarade inte där, sedan i servern märkte jag hur han fick damp och spammade OOC med tusen frågetecken och mitt namn. Jag fick panik för att inte bli bannad, svarade jag: /twt jag har inte tillgång till OOC kolla blå appen. Där blev jag kickad direkt, kände mig riktigt lurad... Hans ursäkt till att inte ha läst OOC i disc var: jag har 1000 kanaler att hålla koll på, jag är typ aldrig inne i OOC chatten i disc''. Riktigt stelt svar, spamma en i IG OOC och inte checka DISC OOC för svar, sedan banna när man får panik, asså kolla logs, jag mår skit över detta kick bait.
4. OOC i /twt när jag var 1 timme ny i servern, fattade inget hur chatten funkade. Men nu vet jag exakt, lärde mig hårda vägen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läsa reglerna extra noggrant. Däremot borde Farani kolla efter svar i OOC disc, speciellt om han BOMBAR OOC IG efter någon.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Önskade att jag hade, men jag blev bannad mitt i en fras där jag försökte svara på en fråga staff själva hade ställt.
Jag tycker mycket om servern, och som riktigt trogen spelare kommer ni märka ett stort svarthål inom sjukvården när jag är borta. Om ni bara kunde ana antal HLR och vänner jag gjort. Jag har bidragit otroligt mycket till servern. Ingen har klättrat i sjukvårds rank så snabbt som jag har. Känner mig behandlad som ett skit, tänk hur många timmar man har jobbat själv när alla andra sjukvårdare lallar runt ''ur tjänst'' eller jobbat utan lön (lön tog slut fortsatt ändå), med hjärta för att stödja en server man älskar. Jag vill gärna ta om ett moget samtal med flera admins och komma fram till något vettigt innan man blir perma bannad.
Har du läst våra regler? Ja