Accepterad PatrikTheStar | Medlem ansökning [Fabian422]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PatrikTheStar

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? PatrikTheStar#9443

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Victor, är 22år och bor i staden Unive, han gillar bilar då hans pappa hade en egen bilverkstad hemma i garaget innan han blev mördad av två killar i rånarluvor som slåg ihjäl han och tog alla hans grejer. Hans pappa hade haft ett bilprojekt på en gammal Volvo 242 som aldrig blev klar så när Victors pappa dog bestämde sig Victor för att göra klart bilen, när han var klar insåg han hur roligt han tyckte det var att hålla på med bilar. Han fick ett jobb i tonåren på en verkstad men sedan fick hans mamma ett jobberbjudande och dem flyttade från staden så han blev av med sitt jobb, sedan gick mammans planer inte riktigt som planerade och hon fick stora skulder, blev av med jobbet, blev vräkt ur lägenheten och fick drogproblem, Victor orkade inte bo på gatan med en drogmissbrukare och flyttade från staden själv. Han flyttade till en stad bara några få mil från Unive och bodde där i 4 år. I början levde han i ett socialboende och levde på socialbidrag men sedan skaffa han jobb och eget boende. Han visste att Unive var en finare stad och när han lämnade sin mamma så var inte Unive något allternativ, men efter han bott i Kylarköping i 4år hade han ett stadig ekonomi och flyttade till Unive. Nu har han bott här i endast några få veckor och är redan fäst i staden. Hans plan nu är dock att hjälpa staden så gott han kan och få stopp på kriminaliteten men även hålla sitt bilintresse i liv fast hålla det mer på fritiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat på Unive ett väldigt bra tag men fick indragna roller för att jag körde på en annan server. Jag körde på servern för att lalla och tog det inte seriöst. Så jag vill komma tillbaka till Unive har varit krim och har rpat på servern konstant i drygt 1-2 år.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parter ska tycka att senariot är roligt. Alltså att du tillexempel inte bara kidnappar någon tar deras vapen och dumpar dem i en flod

Hur hittade du Unive? har kört det länge så minns inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka