Nekad PatrikTheStar | Ban Överklagan [Shunomannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PatrikTheStar

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199520075278/

Ditt Hex-ID: 11000015cf8ce0e

Vad är din discord tagg? PatrikTheStar9443

Vem var det som bannade dig? Shunomannen

Bild på banmeddelande: IMG_1923.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en spawnmenu för att hämta en bil när min gick sönder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad typ 10 minuter efter mitt i ett senario och var på väg till min bil efter jag hade skjutit mot vårat gängkrig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det beror på vem som säger det. Jag skulle säga att det är felaktigt då jag inte var i ett senario och skulle bara hämta en till bil vilket jag alldrig sätt någon få problem för. Men å andra sidan förstår jag helt ifall den staffen som bannade mig tyckte att det var en giltig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång vilket är den här bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gått hem istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag alltid ska rpa mig fram oavsätt vad även om det är något så simpelt som att hämta en bil från gäng garaget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka