Accepterad PatrikTheStar | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PatrikTheStar

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199520075278/friends/add/

Ditt Hex-ID: steam:11000015cf8ce0e

Vad är din discord tagg? PatrikTheStar#9443

Vem var det som bannade dig? Eddiebo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: polo g 2.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (har inte GTA så kan inte ta en bild på min ban) Men anledningen till varför Staffen bannade mig var för att jag blev nedskjuten och sedan stängde av väldigt fort och sedan gick in och revvade mig själv. Alltså SV abuse och Clogg. jag förstår helt varför han bannade mig och har inget emot det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid mitt gäng hus efter jag hade gått in i spelet efter jag blev nedskjuten och sen blev jag bannad. skulle ta en bil och åka runt med en polare som jag rpade med och när jag stog vid gården och skulle ta ut bilen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt rätt av staffen att banna mig. Om han inte hade gjort det hade jag själv tyckt att det hade varit skumt när jag satt i support så erkände jag bara vad jag gjorde och bara lät det hända då jag var fullt medveten om det jag gjorde och ville inte göra det svårare än vad det behövdes som sagt allt finns i loggs så hade ändå blivit bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det har alldrig varit för en sån här grov sak. jag Har så klart lärt mig av mina tidigare bans och det finns en som jag mins väldigt väl som var för typ 2 år sen eller nått sånt. Det var för suntförnuft då jag gick och sköt mot ett gäng och åkte inte där ifrån och istället fortsatte skjuta villket var väldigt dumt. Efter det så har jag alltid tänkt att jag ska snabbt in och ut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara suttit kvar tills min karraktär respawna och sedan stängt av spelet och väntat ut min 12 timmning och bara tänkt efter istället för att agera på grund av mina känslor då jag blev irriterad då de sm sköt mig inte riktigt hade någon anledning till det. Jag skulle igentligen bara gjort en report om att jag blev RDMad och väntat på svar. Om svaret var så att det inte var RDM för personerna hade en anledning så skulle jag bara ha behövt vänta ut min 12 timmning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag alldrig ska agera på mina känslor och alltid oavsätt vad tänka på reglerna inte bara kommer det hålla mig borta från att bli bannad men ta mig långt inom RPn. Men en sak e säker. Jag kommer alldrig någonsin stänga av mitt spel förens min tid har gått ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka