Accepterad Patrik_ | Chef-jobb ansökan [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patrik

Icke Medlem
Meddelanden
352
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace

Vad heter du IRL? Patrik

Hur gammal är du? 14 2006

Hur många timmar har du på Fivem? 978 timmar totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Först och främst tycker jag att The Palace låter som ett väldigt intressant jobb och jag är väldigt nyfiken och intresserad över att prova på något nytt och då såg jag att detta var ledigt. Jag vill även själv bidra till bättre rp och scenarion på servern och genom att skapa fester, event osv på The Palace anser jag att jag kan göra just det. Man kan tex anställa Securitas som vakter på fester och på så sätt få med dom, polisen kommer även bli dit kallad under fester då det tillkommer alkohol och såklart alla andra spelare som kommer gå på festerna. Det hade blivit väldigt kul för alla på hela servern om The Palace hade kommit igång igen och jag är redo att ge allt och lägga ner min tid på att göra detta så bra som möjligt. Jag har även redan nu i detta läge vänner som vill vara anställda och hjälpa mig driva detta framåt tillsammans med mig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte tidigare jobbat inom The Palace men jag har tillsammans med några andra drivit en klubb på en annan server förut så jag har erfarenheter inom att driva en klubb.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Patrik Johansson och är en 30 årig kille. Han har bott i staden under en längre tid. Han är en väldigt trevlig och utåtriktad kille och han vill ingen illa i onödan. Han har tidigare hängt inom dem kriminella kretsarna men har på senare tid tagit tag i sitt liv igen och hamnat på rätt väg inom dem lagliga jobben. Han har tidigare jobbat som både sjukvårdare och polis och han vill alltid hjälpa folk för det bästa även om dem behandlar honom illa. Han har träffat många vänner i denna staden och det är dessa som betyder mest för honom och han skyddar alltid dom vad som än sker.

Hur ofta kommer du vara inne? Just nu under lovet är jag aktiv varje dag i flertal timmar, både på dagen och på natten under dessa timmar är jag alltid tillgänglig på discord och jag spelar också på servern. När skolan börjar kommer jag dock inte kunna vara lika aktiv men jag är alltid tillgänglig på discord och jag spelar på eftermiddagen när jag kommer hem från skolan tills 22 på kvällen ungefär.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

+rep Har rp:at väldigt mycket ihop med Patrik och tycker han är riktigt kunnig inom rp:t. Jag tycker att Patrik skulle passa på The Palace och tycker du förtjänar jobbet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka