Nekad Patrik Ivarsson | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patrik Ivarsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik Ivarsson

Vad är ditt discord namn? Puttemedp#1185

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Patrik Ivarsson. Han är 23 år och växte upp med sina föräldrar i ett medelklasshem.
Detta har gjort att Patrik har stora ambitioner om att en dag kunna starta eget och ha sina egna anställda, en dröm helt enkelt.

Patrik har ett fordonsintresse som han ärvt av sin bortgångna far. Patrik har varit med hans far i garaget sedan barnsben och det är på detta sättet som intresset blomstrade.

Patrik gillar att vara på sitt jobb som byggarbetare. Han brinner verkligen för detta. Det händer till och med att han är på byggarbetsplatsen lite fler timmar än vad som kanske är hälsosamt.

Patrik är en omtänksam person som vill alla väl, i dem flesta fallen iallafall....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan erbjuda en RP på seriös och regelrätt väg.
Jag kan även erbjuda en ikon i staden och integrera med dem andra medborgarna på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror att detta är en del av hela "RP-naturen". Att inte hela tiden tänka utanför spelet och göra det som alltid vinner en själv. Att man kan spela enligt vad ens karaktär hade gjort att man kan tex "offra" sig för att någon annan ska klara sig helskinnad.

Lite oklar fråga, svarar gärna bättre med en förklaring på vad ni menar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på en TIKTOK Live.

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka