Accepterad Patricksnowstorm | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patricksnowstorm

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197982631776/

Vad är ditt namn i verkligheten? Patrick

Vad är ditt discord namn? DanskeNn#7974

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 1991

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Patrick Snowstorm, ja mina föräldrar var stora fan av den svenska rockgruppen Snowstorm, därav efternamnet. Jag är 30 år gammal och är uppväxt i skaraborg. Jag har sedan skolslutet försökt hitta en meningsfull karriär men aldrig riktigt lyckats. Jag är inte speciellt social av mig utan uppskattar de få vänner jag har. På fester står jag oftast i ett hörn och iaktar andra människor för att se hur de beter sig. Mitt mål är att hitta en karriär där jag kan göra skillnad, och där jag har bra arbetskamrater. Kanske hitta mig en fru och bilda en riktig svensson-familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har sett en del av Unives RP på ex Twitch och tycker servern verkar trevlig med blandning av åldrar. Jag kan bidra med att gå all-in i min framtida karriär, vara aktiv på Discord och hålla mig till reglerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En aktiv spelare som kommer bidra med utveckling av både mitt eget samt andras RP. Om jag får arbete inom ex myndighet där jag får möjlighet att hjälpa andra kommer mycket rp komma automatiskt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempelvis om du är en vanlig Svensson och blir jagad av polis, så är det ingen mening att försöka fly. Då stannar man för polisens skull, så som man gjort i verkligheten.

Hur hittade du Unive? twitch

Accepterad efter intervjun, Välkommen hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka