Nekad Patorp | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patorp

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198980157857/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? patorp#9407

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ola persson och är 25 år gammal han har flytat till staden efter att hans morfar tyvär har döt så han flytar till sin kompis för att byta miljö och få lite bätre tankar och få lite nya kompisar. han är bra på att köra bil och laga fordon för han har altid gjort det hela sit liv han ör väldigt bil kunig. men han är inte jätte bra på att sita still och utföra stila jobb. hans mål är att arbeta med något inom bilar te,x bärgare bill säljare mm.
han vill även få nya kontakter som han kan snacka med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kan hjälpa till med att tilexempel laga andras bilar. eller att bidra med bra stämning eller. ta lite skurkar om jag blir polis...jag kan även svara på frågor

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är bra up bygt mycket spelare och mycket saker och nice comunity

Hur hittade du Unive? på tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna prata med ett bättre rp. och att kunna skapa kontakter

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis och att kunna utveckla mitt rp och att köpa en bil.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte nu

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka