Accepterad Patorp | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patorp

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisa

Vad heter du IRL? Alexander

Vad heter du på discord? patorp#9407

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 500

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på detta jobbet för att jag tror att jag kan utveckla mitt rp så sjukt mycket. Tycker det alltid har varit roligt att bossa över människor eller vara chef. Jag kommer att kunna bidra till ett mycket bra rp både från min sida men även de som kommer jobba där. Vi kommer att försöka att fixa denna taxi firma så att den är bättre än den varit. Det kan nog bli en väldig rolig resa till att göra den större och se till så den blir intressant. Har varit boss innan och personer som har varit anställda har alltid gillat mig och tyckt att jag kan leda företaget på en lagom nivå. Samt har jag en bra ålder vilket gör att jag är mogen. Jag kan bidra till en bättre resa på servern och utveckla den sociala rp:n som blir när man jobbar inom bilsäljare. En bilfirma som alltid kommer ha personer i tjänst och alltid erbjuda ett bra utbud av bilar. Kommer även komma med nya idéer hur man kan utveckla allt. Jag är en väldigt omtänksam person som alltid är trevlig. Jag älskar att prata med människor och på så sätt så älskar jag att anställa människor och allt sånt. Jag gillar att ha många bollar i luften när man har kontroll över det och vad som händer. Jag är bra på att ta mig an utmaningar och saker som blir ett problem löser jag och det blir så bra som det går att bli. Gillar detta jobb sjukt mycket. Gillar att ha stora saker på g och det blir alltid bra som jag sa innan. Stora uppgifter är roligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på båtbolaget så jag vet hur sälj menyn fungerar. Jag vet hur man ska bemöta kunder och sälja på ett bra sätt. Jag har varit Securitas chef så jag vet hur chefs menyn fungerar och hur man ska bemöta kunder och personal. Jag vet hur man gör med ekonomin. Jag vet typ alla bil märken i hela världen jag har ett väldigt stort bil intresse. Kan många modeller.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Ola Persson , en glad och go kille som gillar bilar något fruktansvärt. Han är 26 år gammal och kommer från Iran. När Ola endast var 6 år så var hans pappa och två av hans bröder tvungna att flytta ifrån Iran. Det var ett fruktansvärt krig som utspelade sig så för alla deras bästa så flyttade de till Sverige. Innan flykten så dog mamman och det satte en stor oro i Carls liv. Han ville absolut inte förlora någon av antingen pappan eller hans två bröder. Men under flykten så dog en av brodern på grund att det var en fruktansvärd hungersnöd. Han är väldigt rädd att hans pappa och bror ska dö. Och hans andra broder, pappan och Ola kom till Sverige 2001. Hans bror Ahmed som var den brodern som finns kvar flyttade till Stockholm för utbildning och lära sig svenska. Olas pappa Osman började jobba på Samhall för att få ihop pengar till att överleva och få mat på bordet. De flyttade in 2002 till Lisa. Lisa är en person som Osman träffade på en skola när han städade där. Lisa visade då engagemang och ville se till så att Ola och Osman skulle få det bra. Osman och Lisa började träffas sedan och har sen dess varit ett par. Lisa har en dotter som har flyttat. Ola har haft det ganska svårt i skolan då han inte kunnat svenskan så pass bra som han behövde. Han satt och jobbade varje dag för att lära sig språket han behövde. Skolan gick bra tillslut och han gick även gymnasiet. Han gick ut gymnasiet 2008 och har efter det jobbat som bil säljare . Han är väldigt rädd att hans pappa och bror ska dö. Under den stunden så kom ett bil intresse fram och sedan dess har han alltid älskat bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-10 timmar om dagen. Helger lite mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja flera gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka