Accepterad Pathetic1513 | Medlem ansökning [WI!BØ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pathetic1513

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199002978897/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Abram

Vad är ditt discord namn? Gramp#0411

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2005

Berätta om din karaktär. Shrim Noor, 21 år gammal som hade det tufft att växa upp. Skolan var en sak som Shrim inte gillade han hade det väldigt tufft med prov och läxor. Ingen i hans hem ville hjälpa han odm brydde sig inte om Shrim. Hans mamma och pappa var alcholister så dom brukade vara fulla varenda kväll och när dom blev arga och fulla brukade dom kasta saker på Shrim. Dom kastar saker, slår han, säger könsord till han. Shrim var inte så smart i skolan men han ville verkligen få ett jobb så att han kan köpa ett hus och leva ensam, han orkade inte mer. Han tog sina saker lade allt i en reseväska, och sneakade ut på natten, han visste inte vart han skulle gå han hade inga vänner som han kunde vara med. Shrim gick till den närmaste mcdonalds för att se om det var någon som anställde. Managern var där men han var jätte trött, hans sov nästan. Han blev väldigt glad han trodde inte att någon skulle vara där som anställer för det var 03:00. Han gick dit och frågade om dom anställde någon, managern sa ja men det lät inte som ett riktigt ja. Shrim trodde att han sa ja för att han var trött och inte ville jobba men sen när managern drog iväg så kom han med ett kontrakt. Shrim blev väldigt glad läste inte ens igenom kontraktet och signerade, han var där och jobbade i natten. Efter ett tag sov Shrim men sen när det blev 07:00 vaknade han upp av en annan som skulle jobba.

1 år gick och han levde dåligt, sov i toaletten och åt mat när ingen såg. Han fick tillräckligt med pengar för att köpa en liten lägenhet. Han köpte en lägenhet och han var väldigt glad, han hade inte råd med så mycket möbler så han köpte bara en säng och möbler för att göra mat och sådan. Han bodde brevid ett annat hus där det fanns många tonåringar, han pratade lite med dom och blev vän med dom. Några veckor gick och dom blev väldigt bra vänner men en dag skulle hela gänget gå på picknick. Dom mötte varandra utanför ICA och alla började köpa saker,

Shrim köpte chips och choklad, Shrim såg de andra betala för sin mat men Shrim blev lite förvirrad. En snicker? Är att allt de kommer att få, Shrim bestämde sig bara för att fortsätta med vad han gjorde, han tog de saker som betalades och gick utanför butiken. När hela gruppen var utanför butiken redo att gå, började de alla öppna sina jackor. Massor av chips, choklad och läsk föll ut. Jag såg på dem i misstro, stal de saker från affären? Shrim sprang hem , han satt där och tittade på Netflix och försökte bara glömma vad som just hände. 1 timme efter att någon knackat på dörren, Shrim bryr sig inte om att kontrollera innan han bara öppnade den. Han öppnade sig och där stod två poliser som tittade rakt i ögonen. Shrim stod där kall när han försökte svara på frågan de ställde honom, och dessa frågor var inte något dåligt som polisen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kompisar som spelar på den som har tipsat om den. De säger att det är en bra server, jag letar efter en bra och seriös server och hoppas på att unive är det rätta för mig som vill spela seriöst. Jag kommer bidra med goda och roliga rp scenarion som får alla att känna sig delaktiga i rpn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och interessanta scenarion som är roliga för både mig och motparters sida. Jag ska nog bli polis hjälpa utvecka rpn mellan polis och kriminella så att båda sidor har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att motparten (de andra spearna i scenarion) ska också ha roligt samt känna att de inte förlorar någonting på rpn. Det viktigaste är att alla har roligt.

Hur hittade du Unive? tips från polare, samt streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka