Nekad Patenten | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil mrpringle

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218014025/edit?welcomed=1

Ditt Hex-ID: 11000014af7b749

Vad är din discord tagg? PatenteN♡#3782

Vem var det som bannade dig? Tropical

Hur lång tid var din ban? 7 dagar 1 dag kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du e bannad för snor tjänstefordon i 7 dagar placerad av Tropical

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dig? För jag snodde en polis bil de va så här ska berätta att jag tror att dom bannar mig för jag körde en polis bil jag körde för en anledning ig som jag hade och de va ju då fly för annars åker jag illa till och då flydde jag ju eller försökte blev ju bannad efter några minuter och de va ju då för jag lånade en polis bil och jag hade en sån press då på att fly så fort jag började köra med polis bilen saktade jag in för jag började få jätte dåligt samvete och kom på hur fel de va och va rädd och orolig att jag skulle bli bannad så insåg ju felet efter 10 sekunder som jag körde körde i 10 sekunder och då insåg jag regelbrottet och började springa ist för de ska va kul för båda parterna jag med dexulexi och adhd har de svin svårt då i ooc då jag e stressad och allt och som polisen och staffsen ser de som dålig och konstig rp då jag går fram och tillbaka och göra lita galna saker då rå som ta den bilen åka tillbaka springa hoppa in i min bil springa och massa vet ej vad jag gjorde allt snurra i mitt huvud och de va jätte jobbigt så jag fick panik sen så stannade jag och gav mig tillslut ig och då när polisen kom och skulle gripa mig blev jag bannad i 7 dagar för jag körde ett tjänste fordon i 10 sekunder typ

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag satt i min bil som jag krockade och jag tog polis bilen 1 av dom och sen åkte iväg och försökte finta då insåg jag felet och stannade så fort som möjligt och började springa ist och hade massa tankar ånej och massa för mig då så sprang jag en bit och då så gav jag mig polisen skulle precis gripa och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel de insåg jag såklart samt så vill jag gärna komma tillbaka och rpa igen felet va Snor tjänste fordon de e en regel jag visste men glömde bort för tänkte på annat och då så blev de att de va regel brottet så jag gjorde fel och anser vad jag gjort och att de e felaktig av mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för små saker Tex powergaming en gång krocka jag mer bilen men rpa ej de va ganska länge sen typ halv år men då fick jag ban och lärt mig efter det Sen också har jag blivit bannad för en Abuse för
Länge sen när man använder sig av emote vid slagsmål samt combat logging de har jag gjort för jätte länge sen detta kommer låta töntigt vet men ngn rikta vapen eller polisen sa till på skarpen blev jag skit rädd irl och då combat logga jag svban har de också varit att tex lall eller copbait men ej så grova

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha gett up direkt ist för att fördröja allt och göra allt så svårt och skulle inte ha snott det tjänste fordon insåg hur fel de va att jag gjorde som jag gjorde jag skulle haft händerna uppe och bli gripen ist för att försöka fly då hade allt blivit mycket bättre tycker jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag och kommer göra de annorlunda nästa gång och aldrig göra så igen och plugga ännu mer på reglerna till unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Gjorde överklagan även fast de e 1 dag kvar då jag verkligen vill rpa idag med mina kompisar e medlem nu och känner reglerna bättre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka