Nekad Patenten | Ban överklagan [akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emil mrpringle

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218014025/edit?welcomed=1

Ditt Hex-ID: 11000014af7b749

Vad är din discord tagg? PatenteN🏎#3782

Vem var det som bannade dig? vet ej

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? står jag inte kan chatta snacka i vc eller reagera

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning jag skrev detta ''tar ngn staff donationer?'' taggade inte ens ngn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. satt i don rum och skulle köpa krim då så blir jag timeoutad men hade redan fått en varning i pm och support när ja behövde hjälp förut dessutom ban överklgar jag för jag vill donera

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig att man ska bli bannad även fast man har fått varning och timeoutar dom nya medlemmarna i 24 timmar tycker jag inte e så shysst dessutom sa dom inget på medlem ansökan

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet ej anledningar för de e dc ban överklagan och de står ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skriva så

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte får skriva så i chatten att försnabba ärenden de va en lugn fråga jag skrev

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Tillbaka