- Meddelanden
- 284
- Reaction score
- 6
Länk till din steam profil: Behövs ej till denna timeout
Ditt Hex-ID: Behövs ej till denna timeout
Vad är din discord tagg? Toxic Tribe#3782
Vem var det som bannade dig? Ingen aning
Hur lång tid var din ban? 24 timmar
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte frågade vill ngn ha Krim sen så va de ngn som lallade i söker folk och jag trodde dom menade allvar så kommentera och skrev Nice inköp och namn sen 1 sekund efter märkte jag att Dom lallade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget direkt försökte sova
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig enligt mig
Hur många tidigare avstängningar har du? 9
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ 9 bans i Discord vet inte hur många gissar typ på 9+
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit ngt
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: Behövs ej till denna timeout
Vad är din discord tagg? Toxic Tribe#3782
Vem var det som bannade dig? Ingen aning
Hur lång tid var din ban? 24 timmar
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte frågade vill ngn ha Krim sen så va de ngn som lallade i söker folk och jag trodde dom menade allvar så kommentera och skrev Nice inköp och namn sen 1 sekund efter märkte jag att Dom lallade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget direkt försökte sova
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig enligt mig
Hur många tidigare avstängningar har du? 9
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ 9 bans i Discord vet inte hur många gissar typ på 9+
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit ngt
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja