Accepterad Patan | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/zonewastaken/

Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik Forsblom

Vad är ditt discord namn? Pat Swayze#7111

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Evan Unmut, han är en grabb i 20 års åldern och var uppvuxen i en fattig familj, hans far var hård mot honom och blev arg på vad han en gjorde fel. Dem slog honom, en dramatisk upplevelse för Evan. Evan visar sig upprepa övergreppet från sin far i hans beteende till att såväl på andra människor. Evan kommer ursprungligen över som en klassisk "Bad Boy" -typ men med mer olycksbådande, våldsamma undertoner. Han skildrar sig själv som charmig och oemotståndlig. Evan är fängslande och kantig med en våldsam och oförutsägbar natur som endast avslöjas för de närmaste honom. Hans fars övergrepp mot honom gjorde han till en barndomsmobbare och senare blivit till en ganster kriminell i sökan av att utöka sin ekonomi. Evan har ett stort intresse och stor hobby i 80-tals bilar och gillar hård-rock. Han har många polare som han respekterar och som dem respekterar honom. Men han är en hård typ och ser alla som en fiende som han inte litar på.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill bidra till alla spelares spelupplevelse på servern genom att bidra till en djupare rollspelsmiljö som alla spelare kan ta del av. Jag vill bli whitelistad så jag kan gå med i gäng och börja arbeta inom knark och andra kriminella områden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna skapa ett gäng med mina kompisar och kunna göra kriminella jobb inom servern. Jag vill utöka rollspels communityn så att alla spelare kan få en bättre rollspelsmiljö inom servern. Jag tycker rollspel är roligt inom GTA och andra spel för att man får tillgänglighet till att skapa sin egna karaktär och byta personligheter på ett sätt och vis.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade servern att den var en rolig och bra rollspels-server som är mer seriös än andra servrar. Jag vill vara med i en server där spelare faktiskt "rollspelar" än att trolla runt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspelet är att hålla mig till min karaktärsdrag och inte ändra. Jag vill jobba inom det kriminella jobb områden och hålla mig till den rollen. Jag önskar att skapa ett kriminellt gäng med mina kompisar och ha kul förstås :D.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top