Nekad Patan | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zonewastaken

Ditt Hex-ID: 110000131f742ce

Vad är din discord tagg? Pat Swayze#7111

Vem var det som bannade dig? Anders Tegnell

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom vi använde emotes och animationer i fängelset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen av polis pågrund av narkotika brott. Många personer var i fängelset och alla värkade använda animationer, så jag gjorde också det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har 3 anledningar till varför jag anser att jag inte förtjänade att bli bannade vid detta tillfälle.

1) Jag är kriminella både utanför och innanför fängelset. Jag bryr mig om spelets regler men inte om lagarna i Roleplayen.
2) Jag blev inte verbalt tillsagda att sluta det jag gjorde, utan att jag blev tillsagd via Twitter som en fånge inte skulle kunna läsa eftersom att jag inte har någon mobil eller får använda.
3) Jag spelade gitarr i fängelset eftersom att poliserna inte gjorde en genomsökning. Jag hade kvar sakerna i mitt inventory.

Jag önskar att bli av med bannen eller att reducera mitt straff.
Tacksam för hjälpen och förlåt!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev tidigare bannad på grund av att mitt nätvärk krashade i en situation där jag inte skulle få lämna och jag blev bannad i en halvtimme, så jag accepterade det. Så jag vet inte direkt vad jag direkt har lärt mig om det men jag försöker fortfarande hålla mig till rollspelet så realistiskt som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag blev instängd i fängelset i 200 minuter och hade ganska tråkigt, men nu när jag tänker efter så skulle jag kunnat bara accepterat att vara instängd i 200 minuter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte trolla runt i fängelset och allmänt i andra situationer och planerar att inte göra det igen på servern.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top