Nekad pasza791 | Chef-jobb ansökan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
+++Rep
Skulle kunna bli en av dom bästa chefarna vi har haft. Rejält mogen, vet hur man leder, vet hur man tar kritik och vet när man har fel som är viktigt för en chef. Generellt tror jag att han skulle passa perfeckt som en chef

+rep Kunnig inom polisen och är mycket mogen! Vet hur man behandlar kollegor på ett bra sätt och har alltid bra humör! Kan ryta till när det behövs ifall folk beter sig kasst men det är ytterst sällan! Han har somsagt alltid glatt humör och är alltid trevlig att prata med! Tror att han kommer passa perfekt för att leda och utveckla polisen med nya ideer som kommer göra att fler blir sugna på kåren! Lycka till Dan!

+rep väldigt bra polis. Väldigt mycket kunskap inom yrket och mogen för denna position. Alltid social och positiv, men och kan också ge kritik! Du skulle passat skit bra!

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Nicklas

Vad heter du på discord? pasza791#6951

Hur gammal är du? 43

Hur länge har du spelat på Unive? 1år och 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla det till en bra plats där alla vill va kvar. och känna sig välkommen in till polisen. sen ska ingen känna sig utan för. Och sen sätta mig ner med alla i ledningen och planera. höra med dem och så. sen kommer jag höra med Alla utbildare vad dem har för framtidsplaner om utbildningar så det blir så bra som möjligt. sen kommer föröka få så kriminella kommer tycka det e kul att rpa med polisen. Sen kommer jag kolla på aktiviteten hos anställda. hur dem jobbar och hur duktiga dem är.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter inom yrket sitter i Ledningen så har bra koll

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 17.00 - 22.00
Fredagar samt helger från 11.00 till 3.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart att jag kommer fortsätta spela på serven om jag inte skulle bli chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Självklart så har jag läst dem
Äckligt stor +rep! Riktigt jävla duktig, sist vi möttes så var du fan sjukt duktigt, och du kan ju bara ha blivit bättre, önskar dig lycka till!

+rep varit chefar på typ alla jobb tex som securitas och han har varit jätte högt uppsatt i polisen typ komisarie + tycker han e rätt!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka