Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef
Vad heter du IRL? Nicklas
Vad heter du på discord? pasza791#6951
Hur gammal är du? 43
Hur länge har du spelat på Unive? 1år och 3 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla det till en bra plats där alla vill va kvar. och känna sig välkommen in till polisen. sen ska ingen känna sig utan för. Och sen sätta mig ner med alla i ledningen och planera. höra med dem och så. sen kommer jag höra med Alla utbildare vad dem har för framtidsplaner om utbildningar så det blir så bra som möjligt. sen kommer föröka få så kriminella kommer tycka det e kul att rpa med polisen. Sen kommer jag kolla på aktiviteten hos anställda. hur dem jobbar och hur duktiga dem är.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter inom yrket sitter i Ledningen så har bra koll
Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 17.00 - 22.00
Fredagar samt helger från 11.00 till 3.00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart att jag kommer fortsätta spela på serven om jag inte skulle bli chef
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Självklart så har jag läst dem
Vad heter du IRL? Nicklas
Vad heter du på discord? pasza791#6951
Hur gammal är du? 43
Hur länge har du spelat på Unive? 1år och 3 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla det till en bra plats där alla vill va kvar. och känna sig välkommen in till polisen. sen ska ingen känna sig utan för. Och sen sätta mig ner med alla i ledningen och planera. höra med dem och så. sen kommer jag höra med Alla utbildare vad dem har för framtidsplaner om utbildningar så det blir så bra som möjligt. sen kommer föröka få så kriminella kommer tycka det e kul att rpa med polisen. Sen kommer jag kolla på aktiviteten hos anställda. hur dem jobbar och hur duktiga dem är.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter inom yrket sitter i Ledningen så har bra koll
Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 17.00 - 22.00
Fredagar samt helger från 11.00 till 3.00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart att jag kommer fortsätta spela på serven om jag inte skulle bli chef
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Självklart så har jag läst dem