Vad är din steam profil länk? steamcommunity.com/profiles/76561199180184046/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? Paswforce#4073
Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2022
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav. Gustav är 23 år gammal och bor tillsamands med sin fru, När han var yngre blev Gustav mobbad mycket då han inte var svensk. Men sedan med tiden så blev det allt mindre med mobbningen så idag är Gustav utan mobbning till 100%!
Gustav bodde som ung i en lägenhet med hans mamma då hans pappa tog droger och inte fick vara med Dem.
Gustav föddes i en ganska fattig familj därpå han vet hur det känns att ha de svårt.
Gustav har redan sen ung haft ett vapen/drog/kriminel's roll.
På kvällarna när han var cirka 17-19 gick han runt och rånade folk därmed snattade.
Nu söker Gustav för medlem så han kan nå sin dröm och bli kriminel!
Gustav Han har en Storebrorsa och en Lillebror.
I Skolan gick det hyfsat bra och Gustav har idag en bra utbildning.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill hjälpa till med att göra bra rp och göra servern till en bättre rp server
Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vet inte
Hur hittade du Unive? Genom en kompis då hittade jag servern unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? Paswforce#4073
Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2022
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav. Gustav är 23 år gammal och bor tillsamands med sin fru, När han var yngre blev Gustav mobbad mycket då han inte var svensk. Men sedan med tiden så blev det allt mindre med mobbningen så idag är Gustav utan mobbning till 100%!
Gustav bodde som ung i en lägenhet med hans mamma då hans pappa tog droger och inte fick vara med Dem.
Gustav föddes i en ganska fattig familj därpå han vet hur det känns att ha de svårt.
Gustav har redan sen ung haft ett vapen/drog/kriminel's roll.
På kvällarna när han var cirka 17-19 gick han runt och rånade folk därmed snattade.
Nu söker Gustav för medlem så han kan nå sin dröm och bli kriminel!
Gustav Han har en Storebrorsa och en Lillebror.
I Skolan gick det hyfsat bra och Gustav har idag en bra utbildning.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill hjälpa till med att göra bra rp och göra servern till en bättre rp server
Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vet inte
Hur hittade du Unive? Genom en kompis då hittade jag servern unive