Nekad Paswforce | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paswforce

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Paswforce

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Svenson. Gustav växte upp en tuff uppväxt med föräldrar som inte var han nära Gustavs mamma och pappa bråkade mycket och Gustav behövde ta hand om syskonen i familjen. Som barn var Gustav tvungen att hantera familjekriser och ekonomiska svårigheter. Han lärde sig tidigt att vara självständig och ta ansvar. Trots alla svårigheter fanns en inre glöd i honom som vägrade släckas. Den glöden fick honom att drömma om en bättre framtid och kämpa för att förverkliga sina mål. Gustav visste att utbildning var vägen till en ljusare framtid, så han satsade allt på att få bra betyg och skapa sig möjligheter. Men skolan var inte alltid lätt för honom. Han mötte motstånd och hade svårt att passa in bland sina klasskamrater. Trots det lät han sig inte nedslås. Han fann tröst i böcker och skrivande, vilket blev en ventil för hans inre känslor och en inspirationskälla för hans drömmar. Genom sitt hårda arbete och uthållighet lyckades Gustav ta sig vidare till högre studier. Trots att han ställdes inför nya utmaningar fortsatte han att kämpa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social rp och mycket rolig rp. Jag kan hjälpa folk med de som de behöver hjälp med t.ex om jag har kunskaperna att kunna laga en bil så hjälper jag folk med att laga bilar om de inte har kunskaperna. Jag är också trevlig så om någon frågar mig något så svarar jag trevligt på deras fråga och hjälper dom som behöver hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att båda partens ska ha så roligt som möjligt i ett scenario. Man ska inte bara spela för att vinna utan man ska också spela så att det är roligt för båda parten.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Streams, fivem listan och kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka