Nekad Passe | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Passe

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Fredrik Gregorius#8167

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Jonas Fredriksson är en man i sin sjuttioårsålder, präglad av en barndom som inte alltid varit den lättaste. Musik har alltid varit hans passion som han brann starkt för redan vid ung ålder. Men trots sina drömmar om att bli en framstående artist, har verkligheten visat sig vara annorlunda. Efter år av försök och misslyckanden har Jonas insett att den stora framgången inom musiken förblir utom räckhåll. Istället har han accepterat sitt öde som en enkel trubadur, en man som spelar på små lokala ställen runt om i staden Unive. Det var en nödvändig flykt från hans gamla hemstad, där han blev vräkt från sitt tidigare boende.

Jonas är vanligtvis lugn och sansad, men har sina brister. Ibland kan han vara långsam och tanklös och när han känner sig tillrättavisad kan en ilska växa inom honom och få honom att reagera på ett aggressivt sätt. Det är en sida av honom själv som han inte är stolt över, men som han dagligen kämpar med wallah.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös RP. Jag sköter mig och använder mig av sunt förnuft i alla scenarion. Jag är en trevlig person och jag gör det bästa för att RP:n ska vara hög.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska rp:a på ett sätt som gör att du är den enda som kommer ut vinnande från ett scenario, utan målet är att rp ska va hög även om det kräver att motparten ska komma vinnande ut ur scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått reglerna. En regel är VDM = Vehicle deathmatch, RDM = Random deathmatch, Metagaming, Powergaming och suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit medlem tidigare men blev av med det pga inaktivitet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på servern mycket innan och blev lite sugen att dra igång igen, därför ag är väldigt erfaren på servern!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit muntlig intervjun på 48timmar.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka