Nekad Passe | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Passe

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? buller_skaft

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas Fredriksson och 65

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Naiv, Senil och bitig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonas är en gammal man som är villig att skita i pensionen och börja jobba och tjäna bra med pengar för att kunna köpa drömbilen, en volvo 142. Jonas är en gammal trubadur som inte lyckats så bra med musiken. Han har varken fru eller barn och redo att dra ut i den stora världen och utforska ännu en gång. Vid sidan om kan Jonas spela musik och fiska in donationer vid olika platser där det inte stör. Som jag nämnde tidigare så är Jonas främsta framtidsplan att få en trevlig bil och att bli omtyckt i stan. Men vem vet vad som kan hända på vägen, kanske träffar han en söt flicka, kanske blir han en polis. Vem vet?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistisk och skojig RP. Jag kan rp:a proffsigt i alla scenarium och jag är också laglig vilket jag tycker behövs i staden för att väldigt många är kriminella. Jag kommer att ha ett yrke och utföra det så bra som möjligt och göra så att arbetskollegorna tycker det är roligt att gå till jobbet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alltid sträva att det ska gå bra för än själv utan även för motparten så att RP nivån behålls så hög som möjligt. Till exempel i ett gisslan drama ska man göra så som motparten säger och inte combat logga eller göra något annat dumt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har en gång använt vapen trots att jag inte hade kriminellt medlemskap. Detta fick mig permabannad och även en läxa att jag inte ska bryta mot reglerna, Det blir inte kul för någon.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM, det vill säga random deathmatch vilket innebär att man ingår en fight helt oprovicerat mot någon vilket gör det orealistiskt. Copbait innebär att man försöker aktivt få polisen att jaga en genom att t.ex. åka snabbt och vårdslöst nära polisen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? För några månader sen var jag aktiv på Fivem och gjorde ett väldigt bra jobb när det gälelr att komma in i karaktär, så jag tror jag är en bra kandidat att få ett medlemskap.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit inom 48h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka