Accepterad Passe | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Passe

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Magnus Petterson#3579

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Håkan Nilsson och har bott i staden över ett år nu. Han är 23 år gammal och gillar gamla bilar, han äger nämligen en Volvo 242 turbo. Han har tidigare bott i Lindköping men ville väldigt gärna flytta för att sprida sina vingar. Han kan göra småbus ibland man oftast följer han lagen till punkt och pricka och hjälper gärna till polisen att stoppa kriminella. Han är lite korkad men givmild till dem han håller nära. Han jobbar på Postnord och har både C körkort och ett B körkort. Håkans största mål i livet är att växa som person och få det där drömyrket han alltid velat ha. Han vill gärna göra staden till en lite bättre plats att bo på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög RP nivå och rp:a proffsigt i alla scenarium. Jag är också laglig vilket jag tycker behövs i staden för att väldigt många är kriminella. Jag vill också få ett bättre jobb där jag kan vara trevlig och utföra det så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alltid sträva att det ska gå bra för än själv utan även för motparten så att RP nivån behålls så hög som möjligt. Till exempel i ett gisslan drama ska man göra så som motparten säger och inte combat logga eller göra något annat dumt.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka